Uobičajena pitanja
Računi
Trebam li otvoriti račun za naručivanje?
Nije potrebno kreirati račun da biste naručili iz OhMyCandyBoxa. Možete naručiti u načinu rada za goste.
Koja je svrha imati račun kod OhMyCandyBox?
Izrada računa omogućuje vam da zapamtite svoje podatke (adresa, način plaćanja itd.), da lakše pratite svoje narudžbe i da imate pristup povijesti već poslanih narudžbi.
Zašto mi se govori da kreiram račun kada sam već naručio?
Na OhMyCandyBoxu možete naručiti bez kreiranja računa. Ipak, našim stalnim kupcima savjetujemo da kreiraju račun kako bi lakše naručivali, imali pristup svim značajkama stranice i personalizirano iskustvo na stranici.
Hoću li imati pristup svojoj povijesti narudžbi ako kreiram svoj račun nakon naručivanja?
Da ! Narudžbe u načinu rada za goste bit će navedene na vašem računu (sve dok ga kreirate s istom adresom e-pošte koju ste koristili prilikom naručivanja). Ako imate više adresa e-pošte i želite sve centralizirati na jednom računu, možete kontaktirati našu službu za korisnike.
Naši proizvodi
Proizvod koji tražim više nije na zalihi, kada će se vratiti?
Unatoč marljivom radu tima za nabavu OhMyCandyBoxa, često se dogodi da nam ponestane proizvoda koji ste tražili.
Pozivamo vas da ostavite svoju e-poštu na dotičnim proizvodima kako biste primili obavjest e-poštom kada artikal bude "back in stock" na OhMyCandyBox.
Tada ga možete brzo kupiti!
Tvoja narudžba
Imam promo kod, kako ga mogu iskoristiti?
Nakon potvrde košarice, s desne strane ćete pronaći okvir „promo kod“ u koji trebate unijeti promo kod.
Za potvrdu jednostavno kliknite na "primijeni".
Ne zaboravite provjeriti je li kod uzet u obzir prije potvrde narudžbe.
Kako mogu pristupiti praćenju svoje narudžbe?
Svoju narudžbu možete pratiti tako da idete izravno na svoj korisnički račun, karticu "moje narudžbe" kada se povežete sa svojim korisničkim računom.
Ako niste kreirali račun, svoju narudžbu možete pratiti i klikom na poveznicu za praćenje koja se šalje e-poštom čim paket napusti skladište.
Želim promijeniti svoju narudžbu
Nažalost, ne možemo dodati ili ukloniti jednu ili više stavki iz narudžbe nakon što ona stigne u naš sustav.
Postoji greška u mojoj narudžbi
Naš cilj je da Vi budete u potpunosti zadovoljni sadržajem Vašeg paketa i da iznenađenje bude na snazi!
Naše se narudžbe pripremaju ručno, pažljivo, ali ponekad se dogode pogreške i žao nam je.
Po primitku Vašeg prigovora, naša služba za korisnike će Vaš prigovor obraditi u najkraćem mogućem roku.
Dostava
Koji su načini isporuke dostupni?
Sve narudžbe dostavljamo na kućnu adresu putem DPD-a, pouzdane kurirske službe koja omogućuje brzu i sigurnu dostavu.
U koju zemlju dostavljamo?
Želimo moći dijeliti OhMyCandyBox iskustvo diljem Europe!
Za sada dostavljamo u Hrvatsku, Sloveniju, Slovačku, Mađarsku, Austriju, Njemačku, Češku i Poljsku.
Pogriješio sam u adresi dostave, mogu li je promijeniti?
Ako ste unijeli pogrešnu adresu za dostavu, možda je ipak možemo promijeniti, sve ovisi o tome je li vaša narudžba obrađena u skladištu ili ne.
Ako je podržano, više ga nećemo moći mijenjati, ali ako ste brži od munje, možemo ga ažurirati bez problema.
Ne ustručavajte se kontaktirati nas na info@ohmycandybox.hr kako biste nas brzo obavijestili.
Koliko je dostava?
Trošak dostave prikazuje se prilikom narudžbe i ovisi o zemlji dostave.
Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 49 € za Hrvatsku i Sloveniju, te iznad 89 € za sve ostale zemlje.
Koliko dugo traje dostava?
Sve narudžbe isporučuju se u roku od 2 do 4 radna dana.
Plaćanje
Koji su načini plaćanja prihvaćeni?
Možete platiti online kreditnom karticom: prihvaćamo CB, Visa, Mastercard, Maestro, prepaid kartice (CB, Mastercard, Visa) kao i American Express kartice.
Također prihvaćamo PayPal i plaćanje pouzećem!