Besplatna dostava već od 49€ u Hrvatskoj! 📦

    Artikl je dodan

    Uobičajena pitanja

    account_circleRačuni

    Nije potrebno kreirati račun da biste naručili iz OhMyCandyBoxa. Možete naručiti u načinu rada za goste.

    Izrada računa omogućuje vam da zapamtite svoje podatke (adresa, način plaćanja itd.), da lakše pratite svoje narudžbe i da imate pristup povijesti već poslanih narudžbi.

    Na OhMyCandyBoxu možete naručiti bez kreiranja računa. Ipak, našim stalnim kupcima savjetujemo da kreiraju račun kako bi lakše naručivali, imali pristup svim značajkama stranice i personalizirano iskustvo na stranici.

    Da ! Narudžbe u načinu rada za goste bit će navedene na vašem računu (sve dok ga kreirate s istom adresom e-pošte koju ste koristili prilikom naručivanja). Ako imate više adresa e-pošte i želite sve centralizirati na jednom računu, možete kontaktirati našu službu za korisnike.

    labelNaši proizvodi

    Unatoč marljivom radu tima za nabavu OhMyCandyBoxa, često se dogodi da nam ponestane proizvoda koji ste tražili.


    Pozivamo vas da ostavite svoju e-poštu na dotičnim proizvodima kako biste primili obavjest e-poštom kada artikal bude "back in stock" na OhMyCandyBox.


    Tada ga možete brzo kupiti!

    shopping_cart_checkoutTvoja naredba

    Nakon potvrde košarice, s desne strane ćete pronaći okvir „promo kod“ u koji trebate unijeti promo kod.


    Za potvrdu jednostavno kliknite na "primijeni".


    Ne zaboravite provjeriti je li kod uzet u obzir prije potvrde narudžbe.

    Svoju narudžbu možete pratiti tako da idete izravno na svoj korisnički račun, karticu "moje narudžbe" kada se povežete sa svojim korisničkim računom.


    Ako niste kreirali račun, svoju narudžbu možete pratiti i klikom na poveznicu za praćenje koja se šalje e-poštom čim paket napusti skladište.

    Nažalost, ne možemo dodati ili ukloniti jednu ili više stavki iz narudžbe nakon što ona stigne u naš sustav.

    Naš cilj je da Vi budete u potpunosti zadovoljni sadržajem Vašeg paketa i da iznenađenje bude na snazi!

    Naše se narudžbe pripremaju ručno, pažljivo, ali ponekad se dogode pogreške i žao nam je.

    Po primitku Vašeg prigovora, naša služba za korisnike će Vaš prigovor obraditi u najkraćem mogućem roku.

    local_shippingDostava

    Možete odabrati paketomat dostavu uz BoxNow za Hrvatsku.

    Također možete odabrati kućnu dostavu preko DPD za Hrvatsku i GLS-a za Sloveniju.

    Želimo moći dijeliti OhMyCandyBox iskustvo diljem Europe!

    Za sada dostavljamo svugdje u Hrvatskoj i Sloveniji.

    Ako ste unijeli pogrešnu adresu za dostavu, možda je ipak možemo promijeniti, sve ovisi o tome je li vaša narudžba obrađena u skladištu ili ne.

    Ako je podržano, više ga nećemo moći mijenjati, ali ako ste brži od munje, možemo ga ažurirati bez problema.

    Ne ustručavajte se kontaktirati nas na info@ohmycandybox.hr kako biste nas brzo obavijestili.

    Dostava na paketomat za Hrvatsku je 3,28€ i na kućnu adresu 3,99€. Dostava na kućnu adresu u Sloveniji košta 5,65 €.

    Dostava u Hrvatskoj je besplatna za narudžbe od 49 € i više.

    Minimalni iznos narudžbe je 10€.

    U prosjeku se 75% narudžbi dostavlja prijevoznicima unutar 48 sati. Vrijeme isporuke tada varira ovisno o prijevoznicima.

    Vrijeme isporuke naravno može varirati ovisno o broju narudžbi koje primimo.

    OhMyCandyBox upravlja 100% svojom logistikom i sve vaše pakete priprema u vlastitom skladištu.

    paymentsPlaćanje

    Možete platiti online kreditnom karticom: prihvaćamo CB, Visa, Mastercard, Maestro, prepaid kartice (CB, Mastercard, Visa) kao i American Express kartice.

    Također prihvaćamo PayPal i plaćanje pouzećem!

    live_help

    Niste pronašli svoj odgovor?

    Naša služba za korisnike rado će vam pomoći.